søndag den 29. juli 2012

Ting i ikke vidste om mig!

♥ Jeg er Belieber
♥ Jeg elsker tudefilm
♥ Jeg spiser promfritter med gaffel når jeg har mulighed for det
♥ Jeg stinker til matematik
♥ Jeg elsker at være alene, nogle gange, men stadig elsker at være sammen med folk
♥ Folk siger jeg spiller dum (Rend mig, gider i? Hvem gider og være kendt som hende den dumme? Så lad vær)
♥ Jeg kan IKKE finde ud af fodbold!
♥ Jeg græder næsten hver aften og græder i søvne 
♥ JEG ELSKER STINE <33333333
♥ Jeg hader og få opmærksomhed 
♥ Jeg elsker drenge med langt hår
♥ Mit yndlingsdyr er en sommerfugl
♥ Jeg kan ikke lide lagkage
♥ Jeg elsker hæse drengestemmer, så sødt
♥ Jeg spiser kage med gaffel
♥ Jeg er tyk ...
♥ Jeg kan ikke synge
♥ Jeg er handicappet med min ene fod (Nej, gider ikke hele historien)
♥ Folk siger jeg har forandret mig (wtf? ja okay så ... ?)
♥ Jeg begynder og græde let
♥ Jeg hader tanken om døden
♥ Jeg tror på ånder
♥ Jeg er ikke mørkered, tør godt og gå igennem en skov i mørke (uf, nogle siger det så vildt ... o.o)
♥ Jeg bliver ... nogle gange .. hyper hurtigt
♥ Jeg kan høre den samme sang en hel dag
♥ Jeg går i seng i hverdagen klokken tolv eller elleve nogle gange over (hej mor, det skulle du ikke have set)
♥ Jeg går i bad hver dag klokken 10 så mit hår kan blive vådt
♥ JEG ER IKKE MÆRKELIG
♥ En dag har jeg drukket flere end 2 liter ice tea, jeg nyder bare livet ok?
♥ Jeg elsker at du stadig læser med, du dejlig eller noget
♥ De har seneste dage har jeg sover klokken 3-4-5 
♥ Jeg elsker at sove i telt, ved det underligt
♥ Jeg hader når mit værelse er rodet 
♥ Jeg er født med en guldske i røven (ikke misforstå det, det er et ordsporg)
♥ Jeg kan ikke tegne
♥ Jeg har brugt over 2000 kroner på Justin 
♥ JEG SKAL FREAKING FUCKING MED TIL HANS KONCERT
♥ Jeg bliver hurtigt Jaxlou 
♥ Min dør til mit værelse er sort
♥ Jeg har en lilla væg
♥ Jeg har et billede af Stine på mit skrivebord, trolololo hej stine 
♥ Min computer skal have oplader i 24/7 
♥ YOLO fuck hader når man siger det, jeg gør det selv, jeg keder mig
♥ Jeg er dårlig til at starte en samtale
♥ Jeg har en god humør
♥ Jeg har fire bedsteveninder
♥ Jeg er grim, jeg løb tør der??
♥ Jeg bliver hurtigt køresyg 
♥ Jeg hører musik hver aften
♥ Jeg har mine tænder ståene fremme, det lækkert
♥ Kage kage kage, jeg spiser kage hele tiden, jeg sund .. igen
♥ Jeg eeeeeelsker og være sammen med min kusine Ceciiiiiiiiiilie hun så seeeeeeej
♥ Jeg får nye blomster i mit vindue 24/7 glemmer og vande dem, hæ
♥ JEG LUGTER
♥ Alder er et tal, jeg kan satens finde på at være sammen med folk i underklassen
♥ Jeeeeeeeeg er siiiiiiiiiiiingleeeeeeeeee
♥ Fortiden hader jeg kærlighed og alt det der drenge til kærlighed
♥ JEG ER IKKE FORELSKET I NOGLE, kun Justin but ... det er alle, noget
♥ Stupidaagaards ER NICE! 
♥ Jeg går på toilettet når jeg skal, ligesom alle andre, mærkeligt nok 
♥ Jeg syner tit når jeg går rundt ovre i byen, folk synes jeg er pinlig YOLO (hov)
♥ Jeg kan mærkeligt nok bedst lide og lægge på gulvet end i sengen
♥ JEG KAN IKKE SOVE I EN BIL
♥ Jeg er den eneste pige ovre på min fars side
♥ Jeg elsker min familie, altid dem først
♥ Eeeeelsker og skrive med folk på mobillen 
♥ Drømmer om en iPhone
♥ Drømmer om en Macbook
♥ Jeg har svært ved at blive brun
♥ Jeg elsker og flyve i flyver
♥ Jeg kan flyve
♥ Jeg gad godt tale flydene fransk
♥ Jeg har en seld på mit værelse hvor der står ting jeg skal gøre, inden jeg dør og den er underlig
♥ Jeg har en parfume, men bruger den ikke den er bare sej
♥ Du er smuk? Det er alle
♥ Er bange for hoppepuder 
♥ Er bange for hunde uden hale
♥ Jeg synes det er akavet og møde en dreng, jeg kender uden for skolen, fordi DET ER MIT OMRÅDE, GÅ VÆK 
♥ Jeg eeelsker og få nyt tøj
♥ Klokken er halv 12 lige nu
♥ Jeg sidder og hører en One Direction sang, og hvorfor er det nu lige jeg gør det??
♥ LIAM PAYNE OG NIALL HORAN ER LÆKRE
♥ Jeg gad godt til Canada og Frankrig 
♥ Folk siger jeg griner falsk (Reeeeeeend mig)
♥ Okay, nu er jeg skide ærlig
♥ Jeg er ikke Belieber for at få opmærksomhed, jeg gør det fordi han er fantastisk
♥ Jeg ... bliver så sur indeni når folk hater på ham
♥ Jeg elsker og komme op og skændes med folk om Pullips, det så grineren at piger på 14 leger med dukker
♥ Jeg er ikke sød! Jeg er ond! 
♥ Jeg har en dagbog
♥ Jeg har en hemmelig blog
♥ Jeg kan "Drummer boy" rappen næsten udenad 
♥ Jeg er dårlig til at lægge neglelak
♥ Jeg spiller Call of Duty når folk ikke ser det

                                                               Tag mig som jeg er ... ♥

JEG PRØVEDE OG GØRE DET, MEN ALTSÅ................ DET GIK DA FINT ???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar