fredag den 6. juli 2012

DIY øreringe opbevaring

Start med den kasse holder-ting du gerne vil have det i.  



Så kan du spraymale den eller male den, i lige den farve du vil :) Jeg valgte at spraymale den i pink. (der var ingen lilla. -.-) 


Derefter finder du noget skumgummi :) 

Og klipper/skærer den ud så den passer i æsken :) 

Hvis du vil kan du spraymale skumgummiet i en farve, jeg valgte sølv (Det var den eneste farve der var end Pink, mørke grøn og orange -.-) 

Vent på det tørrer! Også er du færdig og kan putte dine øreringe i æsken bare ved at stikke dem ned i, med låsen på :D


Her er det færdige resultat. Jeg synes selv det ser ret godt ud, og er super glad for den :)

2 kommentarer:

  1. Mega Nice, vil totalt meget prøve!

    SvarSlet
  2. Det vil jeg helt klar tag til mig. <3


    Kys og kram
    Angie Davidsen. <3

    SvarSlet